Blog

Prohlédněte si také náš nový blog!


Nová firma NEXT VISION s.r.o.

V uplynulých týdnech se u nás ve firmě hodně změnilo. Od roku 2007 jsem podnikal v oboru tvorby webových stránek a následně také internetového marketingu. Nepracoval jsem sám, pracovali jsme jako tým. Podnikání jsem měl po tu dobu vedené na živnostenský list. Minulý rok jsem se rozhodl posunout podnikání na novou úroveň. Koncem roku jsem přerušil...

Adwords Rozšíření reklam

Rozšíření reklam ve vyhledávání Google je jednou z méně používaných metod pro vylepšení efektivity a CTR u textových reklam. V principu nám jde o to, abychom zaujali více návštěvníků a nabídli jim relevantnější výsledky na jejich dotaz. Jestliže totiž přivedeme návštěvníka na méně relevantní vstupní stránku, tak je menší šance že udělá...

E-Business FORUM 2014

Jsem členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK) a tak jsem se i letos zúčastnil konference E-Business FORUM. Jsou na ní přední osobnosti české eshopové scény z Alza, Mall, CZC, Vivantis, Datart, Heuréka, atd. Panelová diskuze Konference začínala úvodní diskuzí na téma dění na e-commerce trhu. Diskuze mi připadala poměrně v pesimistické...

Jak při expanzi zvýšit konverze o stovky procent?

Tomáš Janů ze společnosti Avast nám na letošním WebExpu ukazoval, jak dělají expanzi svého antivirového programu na cizí trhy. Pro úspěch na lokálních trzích musíte nabídnout místní e-commerce standard. Samotného mě překvapilo jak „jednoduché“ kroky dokážou zvednout procento prodejů o stovky procent. Při poskytování svého produktu na...

Konference WebExpo 2014

Navštívili jsme konferenci WebExpo 2014 Druhý zářijový víkend jsme strávili v centru Prahy, kde se konal již 7. ročník konference WebExpo, určené pro webové profesionály a příznivce (nejen) online technologií. Z 80 přednášek jsme pečlivě vybrali zhruba 20 podle jejich obsahu a našeho zaměření. Sobotu jsme zahájili přednáškou od...




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace