Affiliate konference: Tipy a rady

Byl jsem na květnové Affiliate konferenci. Podělím se o několik tipů, které jsem si odnesl.

logo affiliate konference

E-mailing

  1. Chtějte po uživatelích více informací, ať je můžete segmentovat. Zdůvodněte to
  2. Požívejte reaktivační kampaně, nereagující kontakty mazejte. Snižuje se doručitelnost
  3. Používejte kampaně na narozeniny a svátky
  4. Střídejte informační a prodejní e-maily

Jak nakupují ženy

  • Neuvažují při nákupu racionálně, jsou to sběračky
  • Rozhoduje pestrost nabídky, originalita, rychlost, nezávislost
  • Používejte příběhy, vtipy
  • Kampaně plánujte po výplatě
  • Používejte v reklamách kupony na dopravu zdarma

UX

  • Testujte, testujte, testujte … klidně bez scénáře
  • Používejte filtrování zboží:  velikosti, barvy, výrobce, ...
  • Minimalizujte nejednoznačnosti
  • Informujte uživatele, od kdy je doprava zdarma
  • Nabídněte smysluplný UpSell
  • Používejte garance, zdůrazňujte konkurenční výhody, USP

Co poskytnout Affiliate partnerům

  • Iframe s recenzemi e-shopu
  • Generátor bannerů
  • XML feed generátor
  • Vysoké provize
  • Informace ze zákulisí prodeje: akční nabídky, kampaně, …

PPC

  • Snažte se o vysoké skóre kvality, jinak máte vysokou cenu za klik
  • Používejte sestavy cílené podle lokality, zařízení, času
  • Zkoušejte několik desítek inzerátů v sestavě. Vyhazujte ty neefektivní
  • Top 3 pozice mají cca 20x vyšší míru CTR
  • Vylučujte objednávající z Remarketingu

Google Analytics

  • Trekujte události ONCLICK
  • Značkujte affiliate odkazy
  • Používejte Multichannel měření konverzí. Vstupní kanály návštěv se překrávají

Rada na závěr: Pozor na to, že se konference může poměrně protáhnout. Affiláci rádi zapaří. :)



Přidejte komentář


Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace