Jak a proč používat Google Alerts

Služba Google Alerts http://www.google.com/alerts od Googlu upozorňuje na nové výsledky ve vyhledávání. Google Alerts může sloužit jako velmi silný marketingový nástroj. Můžete takto například sledovat nové obchodní příležitosti, monitorovat konkurenci, sledovat diskuzní fóra.

Jednotlivá nastavení jsou:

1. Vyhledávací dotaz:

Tyto výsledky hledání budete dostávat, je možné používat i pokročilé operátory jako je přesná shoda, žádné ze slov, čísla, typ souboru, jen na určitém webu, atd. Jako pomůcku pro vytvoření složeného dotazu můžete využít rozšířené hledání https://www.google.cz/advanced_search

Moje tipy na vyhledávací dotazy:

  1. jméno vaší firmy
  2. jméno vašeho konkurenta
  3. hlavní klíčová slova vašeho sortimentu
  4. diskuze a komentáře (můžete do nich přispívat)
  5. pomocí operátoru site: sledovat indexované změny na (vašem) webu
  6. pomocí operátoru site:facebook.com sledovat co se o vás píše na facebooku

2. Typ výsledků: 

Můžete omezit na klasické (hlavní) fulltextové výsledky, obrázky, videa, zprávy. Při výběru zpráv můžete takto sledovat novinky ze zpravodajských serverů ve vašem oboru.

3. Jak často:

Interval zasílání upozornění může být: v reálném čase (ihned), 1x denně, 1x týdně.

4. Kolik: 

Google také může vyhodnocovat a zasílat vám jen nejlepší výsledky hledání. Nebo naopak vše co nalezne (a v daném období se vytvoří či změní).

5. Komu: 

Můžete si nastavit automatické upozorňování na svůj email či RSS čtečku.

google alerts



Přidejte komentář


Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace