Konference milionové impérium živě

O víkendu 11.5-12.5. jsem se v Brně účastnil konference Info marketingu od Davida Kirše. Účastním se poslední měsíce jeho školení email marketingu, které je pro mě takovou premiérou - prvním absolvovaným online školení. O tomto školení ale chci mluvit někdy jindy. Nyní se chci podělit o čerstvé zkušenosti z konference MIO na brněnské výstavišti. Na akci bylo avizováno tisíc účastníků, nedokázal jsem si dobře představit, jak to bude probíhat. Vzhledem k rozsahu to bylo velmi odlišné od klasických školení někde v učebně s několika lidmi. MIO organizovalo desítky lidí z Davidova okolí. Hned při vstupu, když začala hrát taneční hudba a pořadatelé po okrajích haly tančili jsem si říkal, že to bude něco hodně jiného než IT konference. Nejprve jsem se trochu obával, že to celé bude show a propaganda Davidových aktivit. Nebylo tomu ale tak. Byla to nová zkušenost a jsem rád za ní.

MIO

První den konference

Z Davida i dalších řečníků byla cítit velká energie a také profesionalita vystupování. I když akce probíhala prakticky non-stop od rána do večera po dva dny jen s přestávkou na oběd, neměl jsem pocit únavy a vyčerpání. První den byl více zaměřen na objevování silných stránek a odbourávání jistých bariér a “programů” v naší hlavě. Často byli přednášky obohacovány o úkoly a aktivity. Například formou seznamování a povídání o našich cílech s ostatními (neznámými) lidmi vedle nás. Takto jsme si také říkali, jaké pocity v sobě navzájem vyvoláváme a jak bychom mohli upravit naše vystupování. Občas nás také přednášející povzbudili společnou rozcvičkou, povzbuzujícími výkřiky nebo hraním na bubny (abychom se naladili na stejnou vlnu). Ke konci prvního dne nás dokonce čekala celá hodina tzv. tance života. kdy jsme mimo jiné tančili, zdravili se a drželi za ruce se všemi lidmi v sále. Zvláštní zkušenost musím říci. Nikdy bych neřekl, že takové věci budu na konferenci s ostatními účastníky (především podnikateli) dělat a hlavně že to bude pro mne mít takový osvobozující efekt.  Celý první den se více zaměřoval na poznání sama sebe, poznání v čem jsme dobří, důležitostí emoční a kreativní části mozku. Takové připomenutí, že život a podnikání není jen o číslech, logických úsudcích atp.

Druhý den konference

Druhý den se více zaměřoval na technickou stránku info-podnikání. Říkali jsme si jaké info produkty je možné vytvářet, co obnáší je vytvářet a za jaké ceny se přibližně prodávají. Dále nám David ukazoval, jak vypadá vhodná squeeze page, jaké prvky by měla obsahovat, že by formulář měl být napojen na emailingový software, který automaticky vykonáva definované akce, atp. Mnoho věci bylo také společných s online školením Email Academy. Opět jsme si procházeli jak vypadá správná cesta zákazníka: vědět, věřit, prodat a doporučit a jak často na podstatné části jako věřit (vytváření vztahu a důvěry) firmy zapomínají.

Ve vstupním prostoru před hlavním sálem bylo místo na setkávání s ostatními účastníky a také se spolupracovníky Davida Kirše. Byl jsem rád za setkání s lidmi z vývojového týmu programů Smart emailing, CRM Anabix a Fapi, popovídali jsme si o možnostech využití a dalších plánech na nové funkce. Ukázali mi možnosti automatické fakturace v systému Fapi, ke kterému bych rád v rámci svého kompletního přechodu do online nástrojů také přešel. Nedávno jsem totiž začal mnohem více využívat Google Apps (dokumenty, disk, kalendář, firemní email), správu zákazníků v Anabixu a SEO nástroj Collabim.

Na konec druhého dne bylo opět připravené zajímavé překvapení, nejdříve jsme se pomocí meditací naladili na jinou vlnu a pak jsme procházeli se zavřenýma očima dlouhodou branou ze stovek lidí a čerpali energii. Celou konferenci hodnotím za velice přínosnou, jednak byla plná očekávaných informací (které se často opakovali z Email Academy) a pak hlavně byla plná energie, sebepoznání a nových zkušeností! 

konec prvního dne MIO



Přidejte komentář


Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace