Marketing a reklama

Prohlédněte si také náš nový blog!


Odkazové spamy - 1. část

Podíváme se nyní na špatně provedené strategie budování odkazů, kterou přesto mnozí ze SEO experů nazývají „white hat“ (dle pravdel SEO). Může být při pořizování odkazů mnohem nebezpečnější než strategie „black hat“ (za hranicemi pravidel SEO). Mnoho stránek se setkalo s významnými poklesy v rámci umístění v žebříčku vyhledávání a...

Jak a proč používat Google Alerts

Služba Google Alerts http://www.google.com/alerts od Googlu upozorňuje na nové výsledky ve vyhledávání. Google Alerts může sloužit jako velmi silný marketingový nástroj. Můžete takto například sledovat nové obchodní příležitosti, monitorovat konkurenci, sledovat diskuzní fóra. Jednotlivá nastavení jsou: 1. Vyhledávací dotaz: Tyto...

10 důležitých tipů optimalizace konverze webových stránek

Existuje mnoho tipů optimalizace konverze, které můžete implementovat, abyste vytvořili uživatelsky přívětivé stránky. Nyní Vám některé důležité faktory ovlivňující konverzní poměry vašeho webu představím. Zvýšením konverzního poměru stránek vyděláte mnohem více bez dalšího navyšování rozpočtu v PPC nebo SEO. 1) Vysvětlete, co děláte. Já...

Jak propagovat online lokální byznys?

Docilte vhodnou propagací svého byznysu vyšší návštěvnosti internetových stránek, zisků a úspěchu. Budujte své obchodní jméno praktickou a ověřenou cestou, kterou je lokální reklama. Existuje totiž několik patřičných postupů, které je třeba v rámci dovršení úspěchu a vybudování precizní značky dodržet. Vzhledem k tomu, že se...

Základy E-mail marketingu

E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších marketingových kanálů na internetu. Můžete ho využít k propagaci svých webových stránek, k interakci se zákazníky, k tomu jak vydělat peníze partnerskými nabídkami (tzv. affiliate marketing) apod. Přesto naprostá většina majitelů webových stránek či bloggerů e-mail marketing stále zanedbává. Proto jsme...




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace