Jak propagovat online lokální byznys?

Docilte vhodnou propagací svého byznysu vyšší návštěvnosti internetových stránek, zisků a úspěchu. Budujte své obchodní jméno praktickou a ověřenou cestou, kterou je lokální reklama.

Existuje totiž několik patřičných postupů, které je třeba v rámci dovršení úspěchu a vybudování precizní značky dodržet. Vzhledem k tomu, že se pohybujeme ve světě moderních technologií, má úspěch v tomto segmentu poměrně výrazný vliv na celé Vaše podnikání. Čím tedy přispět k lokálnímu byznysu na internetu?

  1. V první řadě prezentujte pouze kvalitní služby a produkty, které zajistí popularitu Vašeho jména, potažmo značky
  2. Registrujte své kontaktní údaje na lokální servery (například katalogy, podpora regionální turistiky, stránky města), kde budete uvádět nejen adresu, ale i další druhy spojení, v podobě emailu či telefonu
  3. Prezentujte se autentickými fotografie Vašeho zboží, provozovny nebo výrobních procesů
  4. Žádejte své zákazníky o zpětnou vazbu a snažte se s nimi udržovat dobré vztahy
  5. Komunikujte a budujte členskou základnu s potenciálními klienty prostřednictvím rozšířených sociálních sítí, ať už je to Facebook, Twitter nebo Gooogle+. Zmíňku o svém firemním profilu na sociálních sítích můžete prezentovat i ve své prodejně, restauraci, letácích, ...
  6. Využívejte ku prospěchu svému také negativní recenze, odpovídejte na každou takovou recenzi vždy slušně a s vysvětlením.
  7. Vžijte se do kůže zákazníka a předpokládejte jeho kroky na internetu v případě vyhledávání patřičných firem a společností
  8. Používejte lokální (regionální) cílení ve Vašich PPC reklamách ve vyhledávačích.

 

Řádná registrace a aktualizace

Pakliže trochu podrobněji rozepíšeme výše zmíněné kroky, měli byste svoji prvopočáteční propagaci na internetu započít v plnohodnotné registraci na portálech, které sdílí kontaktní údaje mnoha firem ve Vašem okolí. Působte z tohoto pohledu jako naprostí profesionálové a uvádějte svoji adresu místa společnosti, včetně telefonických či emailových spojení. Své potenciální zákazníky si získáte i fotografickým vzezřením daného místa, skladů či služeb, jež provozujete.

Nezapomínejte ani na adekvátní zpětné odkazy, které povedou z obdobně zaměřených webů, jež pokrývají Vaší oblast působení a obor podnikání. Svoji adresu ostatně zveřejněte také v zápatí vlastních webových stránek, kde má taktéž svůj přínos.

Ať už se zaregistrujete pod svoji obchodní značkou kamkoliv, vždy aktualizujte tyto údaje s maximální pravidelností. Nemusí jít pouze o kontaktní informace, ale i řadu dalších, podstatných záznamů. Nedílnou součástí těchto procesů by měly být i registrace do mapových portálů, které následně zobrazují Vaše firemní údaje – Seznam Mapy, Google Mapy a další.

google mapy seznam mapy

Cílené PPC reklamy

Neopomenutelnou složkou efektivní propagace jsou také cílené PPC reklamy, které zprostředkuje Google Adwords nebo Seznam Sklik. Díky lokálnímu zaměření můžete své služby, produkty a kontaktní údaje prezentovat právě v daném regionu. Na základě přehledných statistik budete schopni lépe zacílit na potenciální zákazníky. Tím také budete šetřit vaše náklady za uživatele, kteří nejsou ve vaší lokalitě působnosti. V případě že nezapnete cílení na lokality, zkuste také používat ve slovních spojeních města a regiony Vaší působnosti.

regionalni cileni PPC

regionalni cileni ppc

Využívejte názorů svých zákazníků

Oslovujte v emailové korespondenci či při nákupu na Vašem e-shopu zákazníky s prosbou o zpětnou reakci na kompletně zrealizovaný obchod, na spokojenost s Vašimi službami a celkovým servisem. Donuťte je tyto názory sdělovat odpovídajícím online serverům, kde další potenciální klienti hledají recenze na Vaše služby. Odneste si v rámci svého podnikání také velká ponaučení z negativních recenzí, jež mohou postihnout opravdu kohokoliv.

Myslete jako zákazník

Pakliže chcete oslovit určitý druh klientely, která má být prostřednictvím internetu směřována především na Vaše webové stránky, musíte se vžít do mysli těchto lidí. Nezaměřujte se v případě optimalizace webu pouze na nejvyhledávanější výrazy, ale také na ty méně používaná lokální slova, která budou více konkretizovat Vaše místo působení. V obdobném duchu také tvořte i samotný obsah webu. Tedy s vhodnými rozložením slovních výrazů, které konkretizují lokaci, respektive oblast, ve které nabízíte Vaše služby či produkty.

Reprezentujete proto svoji společnosti tím nejefektivnějším způsobem a nezapomeňte se zaměřovat také na lokální prezentaci, kterou lze ostatně praktikovat a umocnit prostřednictvím marketingu v sociálních sítích.



Přidejte komentář


Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace