Trendy v digitálním marketingu

Nedávno jsem byl na pravidelné akci Marketing Monday v Praze. Tato měla název Trendy v digitálním marketingu. Během dvou hodin se u prezentací vystřídali čtyři řečníci. Povídali o novinkách v oblastech online marketingu, zejména pak došla řeč na obsahový marketing (inbound), multikanálové měření, sociální sítě, mobilní zařízení a rich média.

Nejvíce mě zaujal David Špinar z H1. Nejdříve mluvil o komplexnosti obsahových strategiíí, ve které se mění dřívější modla - SEO optimalizace. Poté zabrousil na RTB dispej reklamu, kdy nenakupujete reklamní plochy na tématických magazínech, ale pomocí této technologie kupujete zobrazení pro vybrané uživatele na základě jejich předchozích chování, zájmů, atp. Poslední část jeho přezentace byla na téma multi kanálového měření. Ani webová analytika není zdaleka tak jednoznačná jak se mohlo v minulosti zdát. Uživatelé mnohem častěji přicházejí přes různé druhy reklam, sociálních sítí, případně využijí několik druhů zařízení ... no prostě se zaměřit jen na jeden ukazatel v Google Analytics nejde.

Zde uvádím několik printscreenů z prezentací ...

David Špinar: Inbound Marketing

inbound marketing

 

David Špinar: Multichannel měření

multichanel měření

 

Pavol Lukáč: Rich média

Nestandardní formáty reklam na webu. Jsou poutavé, zajímavé, lidé si značku dobře zapamatují, ale bohužel jsem také dosti drahé. Takže si připravte rozpočet minimálně 100-200 tis.

rich média

 

Irena Pažitná: Phablety

phablety rostou



Přidejte komentář


Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace