Tipy pro začínající prodejce

1. Jsem znalý v oboru ve kterém chci prodávat?
Myslet na to, že budete muset odpovídat na dotazy zákazníků, sledovat konkurenci, reagovat na měnící se potřeby trhu, ...

2. Není v daném oboru moc velká konkurence?
  Existují obory, ve kterých se bez dobré ceny a velké propagace stránek neprosadíte, zkuste si vyhledat ve vyhledávači nějaká Vaše tématická slova.

3. Jsem schopen nabídnout konkurenční cenu?
  Jestliže budete nabízet zboží s cenou, která je mnohem vyšší než cena u konkurence, tak téměř jistě neuspějete.

4. Mám spolehlivého dodavatele produktů?
Jestliže budete prodávat zboží a Váš dodavatel nebude spolehlivý (nedodržovat
termíny, neodpovídat, ...), budou se od Vás odvracet zákazníci a příště již nepříjdou.

5. Zajistí mi poskytovatel spolehlivý server?
Když budete mít několika hodinové výpadky dostupnosti stránek v nejnavštěvovanější době, tak budete přicházet zbytečně o objednávky a tím i peníze.

6. Záleží mi na vzhledu obchodu?
Na internetu jsou tisíce internetových obchodů, minimálně desítky ve Vašem obchodu, když budete mít nevýrazný a nezajímavý obchod, tak neoslovíte zákazníky.

7. Které funkce obchodu potřebuji?
Internetový obchod by měl mít mnoho užitečných funkcí, které Vám usnadní prodej produktů. Zvažte i propojení na externí účetní a skladové systémy.

7. Budu se moci obrátit na správce když budu potřebovat?
Vytvořením obchodu práce dodavatelské firmy nekončí, v době provozu stránek budete občas něco potřebovat změnit, opravit, doprogramovat, ...

8. Je můj obchod dost intuitivní?
Návštěvník obchodu se v něm musí snadno orientovat, především jednoduše projít objednávkovým procesem. Pamatujte, že jakmile je zákazník dezorientovaný, může odejít pryč.

9. Jak se o mě lidé dozvědí?
Jen mít internetový obchod zdaleka nestačí, v dnešní době je nutné mít hlavně cílené návštěvníky (zákazníky). Existuje mnoho způsobů propagace obchodu. Propagac obchodu je běh na dlouhou trať, nebo ještě lépe řečeno - nikdy nekončící cestou.

Jaké jsou nejdůležitější možnosti propagace:

  • optimalizace stránek pro vyhledávače
  • placená reklama ve vyhledávačích - PPC reklama
  • exporty pro vyhledávače (porovnávače) zboží
  • zápisy do firemních katalogů
  • bannerová reklama na tématických stránkách
  • reklama v sociálních sítích
  • offline reklama (regionální tisk, rozhlas, billboardy, plakáty, ...)

10. Mám ještě nějaké otázky?
Neváhejte nás kontaktovat nebo si nechat zpracovat nabídku.



Přidejte komentář


Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace