Propagace e-shopu

Každý majitel e-shopu se snaží, aby měl co nejvyšší tržby, ale...

Jelikož ale jsou na českém internetu tisíce e-shopů a minimálně desítky ve stejném konkurenčním oboru, je nutné nejenom mít pěkný a funkční e-shop, ale hlavně být na internetu vidět. Mít velkou cílenou návštěvnost, která znamená větší počet objednávek i zisku. Jelikož se tvorbou e-shopu zabýváme již několik let, můžeme vám navrhnout efektivní marketingovou strategii, která splní vaše očekávání!

cena dle Vašich možností

S čím Vám můžeme pomoci?

Analýza stránek »

tl_files/web/DATA/icons/analyzIcon.jpgJako u jakékoliv jiné činnosti je první základní krok důkladná analýza. Ať již se jedná o analýzu webových stránek z pohledu zdrojového kódu, analýzu vhodných klíčových slov, analýzu konkurence. Pakliže nevíte, zda jsou Vaše webové stránky dostatečně efektivní po všech stránkách nechte si včas vypracovat analýzu webových stránek a zbavte se neůspěšných webových stránek.

SEO - optimalizace pro vyhledávače »

tl_files/web/DATA/icons/seoIcon.jpgOptimalizace stránek je velice účinná metoda, jak dostat Vaše webové stránky do vyhledávačů jako je seznam.cz či google.cz na přední místa před konkurenční odkazy. Je dokázáno, že 90 % uživatelů zajímá pouze prvních 10-20 odkazů, proč tedy být hluboko za konkurencí, když můžete oslovit mnoho uživatelů internetu. Cílenou optimalizací stránek dosáhnete dlouhodobé cílené návštěvnosti za kterou nemusíte pokaždé platit, tak jako v případě internetové reklamy.

PPC reklama »

tl_files/web/DATA/icons/ppcIcon.jpgJe to reklama zobrazující se ve vyhledávačích. Zobrazuje ve výsledcích hledání pouze na zvolená slova a platí se až po kliknutí na Váš inzerát. Jedná se tedy o jeden z nejefektivnějších typů internetového marketingu. Díky tomu že platíte, až za návštěvníky, kteří hledají Vaše produkty. Inzeráty s vaším odkazem ze zobrazují jen na zvolená klíčová slova a také máte přesný přehled a možnost ovlivnit cenu za reklamní kampaň

Srovnávače cen

tl_files/web/DATA/icons/icon_compare.jpgSrovnávače cen jako je zbozi.cz a heureka.cz v dnešní době používá velké množství lidí. Je to tím, že agregují produkty a porovnávají jejich ceny v jednotlivých e-shopech. Uživatel tedy nemusí vyhledávat a procházet každý obchod zvlášť aby našel nejlepší nabídku. Srovnávače cen dosahují jenoho z nejlepších konverzních poměrů (poměr kliků a uskutečněných objednávek). Tento poměr je nezřídka přes 5 %.

Sociální sítě »

tl_files/web/DATA/icons/facebook-icon-sheer.pngKdo by v dnešní době neznal největší sociální síť světa Facebook. Jen v ČR má přes 3 miliony uživatelů. To je ohromný potenciál, který by neměl uniknout vaší pozornosti. Nemusí se jednat jen o přesné cílení reklamy díky informacích od uživatelů jako je věk, vzdělání, zájmy. Ale Facebook by měl být především chápán jako komunikační kanál, kterým můžete oslovovat a komunikovat s vašimi fanoušky - zákazníky. Můžete zde zjistit užitečné informace, které vám pomohou v rozvoji e-shopu či naoplátku poskytovat akční nabídky, slevy, atp.

Nezávazná poptávka