Blog

Prohlédněte si také náš nový blog!


Jak a proč používat Google Alerts

Služba Google Alerts http://www.google.com/alerts od Googlu upozorňuje na nové výsledky ve vyhledávání. Google Alerts může sloužit jako velmi silný marketingový nástroj. Můžete takto například sledovat nové obchodní příležitosti, monitorovat konkurenci, sledovat diskuzní fóra. Jednotlivá nastavení jsou: 1. Vyhledávací dotaz: Tyto...

10 důležitých tipů optimalizace konverze webových stránek

Existuje mnoho tipů optimalizace konverze, které můžete implementovat, abyste vytvořili uživatelsky přívětivé stránky. Nyní Vám některé důležité faktory ovlivňující konverzní poměry vašeho webu představím. Zvýšením konverzního poměru stránek vyděláte mnohem více bez dalšího navyšování rozpočtu v PPC nebo SEO. 1) Vysvětlete, co děláte. Já...

SEO a HTML 5

HTML, jazyk, který pohání celosvětovou síť, vyvíjí se spolu s technologií a potřebami uživatelů a vývojářů, aby poskytl uživatelům internetu ten nejlepší možný zážitek. Většina webu nyní využívá HTML4, nejnovější schválenou verzi. Nicméně, vývojáři, kteří již používají verzi HTML5, a velká část webových prohlížečů již podporuje většinu nových...

SEO a použitelnost

Shrnutí: Co dělá webové stránky úspěšnými, je skutečnost, že mají vysokou SERP pozici. Ovšem příliš složité optimalizace pro vyhledávače mohou uživatele odradit. Na první pohled se zdá být optimalizace pro vyhledávače (SEO) a použitelnost jako dvě poměrně odlišná témata: • SEO je o tom, aby přilákalo lidi na vaše stránky, o čemž se...

Jak propagovat online lokální byznys?

Docilte vhodnou propagací svého byznysu vyšší návštěvnosti internetových stránek, zisků a úspěchu. Budujte své obchodní jméno praktickou a ověřenou cestou, kterou je lokální reklama. Existuje totiž několik patřičných postupů, které je třeba v rámci dovršení úspěchu a vybudování precizní značky dodržet. Vzhledem k tomu, že se...




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace