Blog

Prohlédněte si také náš nový blog!


Základy E-mail marketingu

E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších marketingových kanálů na internetu. Můžete ho využít k propagaci svých webových stránek, k interakci se zákazníky, k tomu jak vydělat peníze partnerskými nabídkami (tzv. affiliate marketing) apod. Přesto naprostá většina majitelů webových stránek či bloggerů e-mail marketing stále zanedbává. Proto jsme...

Analýza vhodných klíčových slov

Co je potřeba si nejdříve ujasnit? - V první řadě se především zamyslete nad tím, jaká klíčová slova se vztahují k vašemu podnikání. - Zkontrolujte přesné údaje a aktuální čísla z nástrojů, abyste potvrdili nebo vyvrátili své odhady. - Použijte různé nástroje pro klíčová slova. Například Google Adwords, Google Insights či...

Linkbuilding - vytváření zpětných odkazů

Moderní techniky tvoření odkazů (link buildingu), které opravdu fungují V první řadě je potřeba říci, že neexistuje žádný rychlý a snadný způsob, jak budovat kvalitní odkazy. Jestliže je něco rychlé a snadné, je téměř zaručeno, že je to naprosto bezcenné. Při vytváření odkazů situace není odlišná. Předtím než začnete, je třeba porozumět...

Rady pro lepší Facebook Marketing

Pokud se pohybujete na sociálních sítích, jako je především Facebook jistě tušíte, že vytvoření profilové firemní stránky na Facebooku může být nemalým přínosem pro vaše podnikání. Facebook aktuálně používá více než 750 milionů aktivních uživatelů. Je proto těžké popřít, že vaši potenciální a stávající zákazníci využívají Facebook...

Srovnávače zboží (cen)

Srovnávače cen v dnešní době používá velké množství lidí. A jejich počet neustále roste! Je to tím, že je pro uživatele pohodlnější porovnat ceny a kvalitu obchodů na jednom místě než navštěvovat desítky webových stránek a hledat informace. Srovnávače cen zároveň dosahují jenoho z nejlepších konverzních poměrů (poměr kliků a uskutečněných...




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace