Blog

Prohlédněte si také náš nový blog!


Long Tail klíčová slova

Pojďme si nejdříve definovat Long Tail klíčová slova. Long Tail klíčové slovo je fráze obsahující alespoň tři nebo více slov. Long Tail klíčová slova jsou používána k vylepšení návštěvnosti, kterou jste získali z vyhledávačů. Jestliže máte stránky, na nichž prodáváte výrobky jako např. bio čaje, můžete z vyhledávačů získat nějaké...

Efektivní navigace webových stránek

Efektivní navigace může z vašich stránek vytvořit snadno použitelné stránky nebo naopak zapříčinit, aby návštěvníci stránky v zoufalství opustili. Kolikrát jste se ocitli na stránkách, kdy jste byli rozčílení, protože nemůžete najít to, co jste chtěli, nebo se informace, které jste hledali, nenacházeli tam, kde jste očekávali, že budou?...

Jak vylepšit vstupní stránky

I poté, co se zákazník rozhodl, že přijme vaši nabídku, může dojít ke ztrátě konverze. Jakýkoli nedostatek ve funkčnosti a použitelnosti stránek může způsobit ztrátu konverze, proto zajistěte, aby byly zveřejněny vaše kontaktní údaje a hlavně nedocházelo k žádným drobným potížím v jeho pohybu na webu. Konverze, to je to slovo Po příchodu...

10 největších chyb v SEO

1) Zacílení na špatná klíčová slova Toto je chyba, kterou dělá mnoho lidí, a co je horší – i zkušení SEO odborníci ji dělají. Tito lidé si vybírají klíčová slova, která podle nich popisují jejich internetové stránky, ale průměrní uživatelé je stěží vyhledají. Například, pokud máte stránku pro ty, kteří hledají vztah, zjistíte, že „průvodce...

Tipy pro začínající prodejce

1. Jsem znalý v oboru ve kterém chci prodávat? Myslet na to, že budete muset odpovídat na dotazy zákazníků, sledovat konkurenci, reagovat na měnící se potřeby trhu, ... 2. Není v daném oboru moc velká konkurence?   Existují obory, ve kterých se bez dobré ceny a velké propagace stránek neprosadíte, zkuste si vyhledat ve vyhledávači...




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace